hvvayldz27 normal doğum yaptım doğumhaneden yürüyerek çıkacak durumdaydım😇 tuvalete kimseden yardım almadan gidebildim sabaha karşı doğum yaptım akşam evdeydim duşumu kendim çok rahat alabildim sütüm doğumdan hemen sonra geldi , 5 tane dikişim vardı birkaç gün içinde neredeyse tamamen geçti. Doğum öncesi sancıya gelirsek evde adet sancısı gibi yaklaşık 6-7 saat oldu gece hastaneye gittim açıklığım 5 cm idi sabaha karşı tam açıklık oldu sadece 1-2 saat zorlayan bir sancım oldu bebeğim doğar doğmaz o da geçti. Normal doğum için söyleyeceklerim bunlar sezaryan için yorum yapamıyorum duyduklarıma göre doğum sonrası bu kadar kolay olmayabilir . Kolay doğumlar diliyorum 🥰