Semamustafa
38 haftalıgız 2 haftadır açıklığım 1 cm sadece. Doktorum az ye çok yürü diyor. Açılma olması için ne yapmam lazım Bu durumu yaşayan oldu mu Lütfen acil cevap verin Aklım çok karışık Normal dogum yapabilirsin diyor ama açılmam yok olur mu sizce