Daha dün yaptığım efsane kurabiye tarifini yazıyorum canım.
1cay bardağı pudra şekeri
1çay bardağı sıvıyağ
1paket sanayağ
1tane kabartma tozu
bir çay kaşığu tuz
bir yumurta sarısı
ve un
hamur kulak memesi kıvamında olacak hamur sert olmayacak öyle aşırı ve yumurtanın beyazını ise kurabiyeleri yuvarlak yaptıktan sonra üzerini ister susama ister hindistan cevizine batırmak için kullanıyorsunuz. 180derecede pişiyor ve iki tepsi çıkıyor