Merhaba herkese. Bugün ayrıntılı ultrason randevum vardı. Bebeğimin sol elinde altı parmak olduğunu ogrendim. İçinde kemik yokmuş ancak bir et parçası olarak serçe parmagin yanında mevcut. Bu durumla karşılaşan anneler var mı. Allah başka dert vermesin bu çok önemli bir rahatsızlik değil anladığım kadarıyla ama bunun yanında başka bir hastalık olma ihtimali nedir acaba yada altı parmak olup sağlıklı oluyormu operasyonu kolay mı çok düşünmeden yazdım bir hata varsa kusura bakmayın. Yanitlarinizi bekliyorum