Mavi_bulut konuyla alakasız ama bişey sorabilir miyim, benim de ilk gebeliğim nst de 10dk da iki sancım çıktı diyorsunuz, peki siz sancı gibi hissediyor muydunuz yoksa herşey sizin açınızdan normal fakat nst de mi sancı çıkıyor? Yada şöyle de sorayım o ölçüm anında evde olsaydınız anlar mıydınız sancınızın olduğunu. Kusura bakmayın hiçbir bilgim yok o yüzden soruyorum