Merhaba güzel anneler😊
Pazartesiden itibaren 2 günde bir beta HCG artışıma bakılıyor ve düşük ilerliyor. Drum bazı gebeliklerde yavaş ilerleyebilecegini söyledi ve kese hala gorunmedi. Artışlarım su şekilde;
Pazartesi 631
Çarşamba 892
Cuma 1321
Dış gebelik ihtimali var mı sizce? Yada başına böyle bişey gelen gebeliği sağlıklı ilerleyen???