Kelebek29 Arkadaşlar çıldırıcam yemin ederim. Göğüs uçlarım baya kararmıştı duş aldım çıktım az önce bir baktım renk açılmış sizce kötü bişeymi var?? Hamilelk bitecekde ondan mı eski haline dönüyor.. panik atağım tuttu.. yanlızım ağlamaktan ölüyorum ne olur bişey diyin bann
Ladess Kelebek29 tatlım bunda çıldırcak ne var sakin ol,şuan bu kadar stresin asıl bebeğe zarar göğüs ucu rengin değil ,yani olabilir normal,korkma ve stres yapmayı bırak yazık bebeğine
gonulcelen Kelebek29 büyümeden dolayı devamlı soyuluyor deri bnm 25 hala koyulaşma ve halkada genişleme olmadı banyodan sonra özellikle tam pembe dikkat et bildigin soyuluyor deri bol bol nemlendirici yapmayı da unutma tabi.aklına kötü şeyler getirme İnan minik öyle hissediyor ki bnmki öyle mesela 😞
4283eslem Kelebek29 hamileliğin ilk dönemlerinde hepimiz pimpirikli oluyoruz ilerdede aklımıza geldikçe gülüyoruz ne saçma şeyler yüzünden korkmuşum diye:)telaşlanma cnm kaç haftaliksin ki hormonlara bağlı bi kararma bu demekki yükseliyor bazende normale iniyor 34 haftalığım bulantim bile bazen çok şiddetli bazende hic yok ferah tut kendini korkma sakin ol
Kelebek29 Ladess ya hamilelik hormonlarımı oynuyor düşüyormu?? Doktorumada soramıyorum... anlatamam yaşadıklarımı
Kelebek29 4283eslem canım 33 haftalığım 17. Haftada kararma başladı. . Bugüj rengi 2 ton nerdeyse açılmış.. milletin dah koyuluyor benimki açılıyor çok koruyorum
4283eslem Kelebek29 bildiğim kadarı ile kız bebeklerde daha çok kararma oluyormuş erkek bebeklerde olmuyormuş belki cinsiyetle de alakalı bir durum olabilir canım