Saadet2000 sizinki farkli bir durum olabilir kolestaz gibi, benim yine bacağım olsa iyi gebelik alerjisi veya kurdeşeni deniyor bütün vücudum kaşınıyor ve kırmızı kırmızı kabarık ayrıca kasidikca kanıyor sadece karnınız bacağınız ise şükredin gerçekten çok ama çok kötü durumdayım ve daha 34 haftaligim doğum yapmadan da geçmiyor 🥺