Canim benimde oluyordu adet ağrısı gibi belime de vuruyordu çok kötü bel ağrısı randevum vardi gittim nst bağladı sancım çıkmadı çok şükür doktorum bi sorun yok dedi magnezyum yazdi ağrı için 33 haftadayim bende icim rahat etsin istiyorsan git bence ☺️