Arkadaşlar 8+6 haftalık hamileyim dün geceden beri bitmeyen bir kasık ağrım vardı adet sancısı gibi sabah bir kalktım bir pedi doldurucak şekilde yoğun Pihtili kırmızı kanamam var progesteron iğnesi kullanıyordum zaten haftada bir hemen doktora gittim bebek iyi yaşıyor dedi haftada bir vuruldugum iğneyi her güne çıkarttı 2 ampul şeklinde ama kanamam hala Pihtili bir sekilde ve kaşık ağrım oluyor arada boyle bir durum yaşayan var mı daha önce aranizda çok korkuyorum rahim ağzı açıklığı var demişti doktor bugün onu soylemeyi unuttum