Nihlem benm ki bana hiç acı vermedi canm sadece görüntü olarak dışta başlarda çok kabız oldum Zorlamaktan dışa çıktı şimdide geri girmiyor cevremdekiler de içeri iktir dedi o ylede olmadı anlamadım birşy canm acı vermıyor sadece et dışa çıktı ıste sinir oluyorm nasıl eskisi gibi olcak