Kbraergn geçmiş olsunn bende 35 haftalıkken yakalandım daha dün bitti karantinamız suan 37+3 üm herhangi bi sıkıntı olmadı bebeğimde. Ultrasonda baktılar yarında doktor kontrolümüz var bakalım ne diyecekler tekrar. Ben bol bol yaş ceviz ve mandalina yedim koku ve tat kaybım hala var. Sebze çok tüketmeye bak. Bal süt yapıp iç ben delta vayrantı olmama rağmen ve aşısızım çok şükür çok hafif atlattım eşim aşılı olmasına ragmen daha zor atlattı sanırım birazda Rabbim koruyor gebeyiz diye. Moralini çok yüksek tut moral çok önemli bu dönemde onun dışında kan sulandırıcı iğne kullanmak zorunda kaldm ben doktor yazdı bide bunu sor kullanmalı mısın kullanmamalımıısn diye ben son haftamdayım diye belki de verdiler. Bu virüs kanı pıhtılaştırıyormuş cunku gebelerde bilgin olsun geçmiş olsun tekrardan 👋🏼