36+6 dayım. Nst de sancı çıktığı için çatı muayenesi yaptı doktorum. 1 parmak yani 1 2 cm açıklık varmış. Rahim yumuşamış ama daha kanala yerleşmemiş. Beklediğimiz tarihten önce gelecekmiş gibi görünüyormuş. Ortalama sancılar ne zaman gelmeye başlar. Aynı şeyi yaşayan var mı???