Nur16 inş sıkıntılı bir durum olmaz ben henüz 11 haftalığım billiyorum belki 14 . Haftada normaldir ama geçen hafta bende böyle bi sıkıntı yaşadım herkes normal dedi ama normal değilmiş ertesi günü hafif kanamam oldu 3 gün hastanede yatmak zorunda kaldım eğer içiniz rahat etmiyosa ve ağrınız varsa bi doktora görünün çünkü şimdiki hamilelikler eski hamileliklere benzemiyor eskiden insanlar sağlıklıymış ama şimdiki hamilelikler malesefki pamuk ipliğine bağlı 😞 o yüzden önleminizi alın bence