Gulcingezer canım ben Eylül ayında kımyasal gebelık gecırdım o yüzden betam ancak sıfırlandı kanamam bıtınce hıc korunmadım bugünlerde bas agrısı bel ve kasık agrım war koku hassasiyetı oluyor bıraz bıde karnım gurulduyor tok olmama rağmen ve bugünde İshal gıbı bırsey oldu anlamadım