Nazzprlkci 50 gün önce sezaryen doğum yaptım,
Tam 40+0 ' da sevgili oğlum hiç gelmek istemiyordu çünkü.
Burada anlatılan korkulu hikayeler ile kendinizi korkutmayın, tabiki herşeyin zorluğu var yeter ki sonu mükemmel bitsin 😍
Herkesin ısrarla söylediği şeyi bende söyleyim, doğum sonrası canınız acısa da karnınız kopuyor gibi hissetseniz de yürüyün, ağlasanızda gülseniz de mutlaka yürüyün 🙏🏻 Çooookça su tüketin herşey çok güzel olacak. Sağlıkla kucağınıza alın 🌸