Merhaba arkadaşlar
9.haftamdayım. Bugün doktora gittim değişik bir şey oldu anlayamadım. Doktorum yokmuş başka bir doktota yönlendirdi. 6. 7. Haftalarda karından ultrasonda net gözüküyordu kalp atışı duyuluyordu. Bugün duyamadık, alttan bakmam gerekicek dedi. Gerçekten ekranda minicik bir şey vardı, net bir şey gözükmüyordu korktum açıkçası. Tamam dedim, alttan baktı ve süpriz kocaman kendini gösterdik bebek 😊🤭 kolu bacağı gayet oluşmuş net bir de baya hareketliydi. Çok şaşırdım ve sevindim. Ama görüntü farkının bu kadar çok olmasının sebebini de merak ettim açıkçası. Bilgisi olan var mı?