Ydnhld Kızlar ilk doz biontech aşısı oldum, ilk gün sadece biraz halsizlik, ikinci gün hem ateş hem halsizlik oldu ve bugün üçüncü gün hem öksürük hem halsizlik var kafamı kaldıracak halim yok sizde de böyle oldu mu, korona mı oldum diye korkuyorum 😥