Sevcan60 Merhaba kızlar, ben 35+3 haftalık hamileyim doktorum kontrolde rahat doğum yapabilmek ve rahim ağzının yumuşaması için ahududu yaprağı çayı içmemi söyledi aranızda kullanan var mı?