Merhaba hanımlar 4 haftalık hamileyim ve aşşırı bel ağrım var sanki belim kopuyo gibi ara ara kasık ağrımda oluyor ama bebek yerini hazırladığı için dediler siz de de oldu mu acaba korkulacak bişey var mıdır ? İlk gebeliğim o yüzden korkuyorum lütfen yazar mısınız