Kızlar çok ilginç bişey oldu size de anlatayım. 2 hafta önce doktora gittim 16.haftada doktor cinsiyetin %100 erkek olduğunu söyledi. Hatta farklı açılardan da pipi resimleri aldık 🤣 neyse 2 gün önce yakınlarda başka doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu sebebi ile ultrason ile bakarken cinsiyet tahmini almış mıydınız dedi. Bilerek yok dedim ne diycek bakalım diye. Valla prenses geliyor dedi. ( Bunu diyen de baş hekim yardımcısı 60-70 yaşlarında bi doktor) ay alışverişe de başladık cinsiyet partisi bile yaptık kız mı acaba ya 😂😂 anlayan anneler bi bakabilir mi?
https://imgyukle.com/i/kooY0b
https://imgyukle.com/i/kooNbt