incikinannesi Sabahtan beri kasıgım ve belim ağrıyor 16+5 im ağrılarınıza ne iyi geliyor tavsiye verirmisiniz? Normalmidir anlam veremedim.
burcuruli incikinannesi benimde öyle oluyor canım şuan 14+1 haftalığım bende doktorum normal demişti öyle durumlarda uzanıp dinlenince geçiyor sende biraz uzan dinlen geçmezse doktoruna danışman da fayda var ☺️
Koskafadime Bende de çok fazla vardı benim bebeğim çok asagidaydi o yüzden vardı. Simdi 25 haftalık hala var ayaklarımı havaya kaldırınca geçiyor anca