Selam arkadaşlar 35+1 haftaligim ve böbrek ağrısı çekiyorum enfeksiyonum var ama antibiyotik kullanıyorum yine de ağrı olmaya devam ediyor.
geçiyor bir müddet tekrar başlıyor. bebeğin baskısı mıdır başka birşey mi var bilmiyorum aynı durumu yaşayanlar var mı ? Kontrolüm salı günü 😟