Banada olabilir dedi detaylı da emin değildi 1 ay sonra gel dedi. Biz gitmedik. Epey araştırdım hep kapanıyormuş. Doktorların çoğu varsa da söylemiyor bile aileyi huzursuz etmemek için. Herhangi bi sağlık problemine yol açmıyormuş. İçinizi ferah tutun biz öyle yapıyoruz 💜