Liya_A bende de reflü vardı 28 haftalık olduk yemekten sonra nefes alamıyorum resmen, aşırı kötü olmaya başladı. Gaviscon içiyorum ve az az yiyorum. Bir oturmada yemeği fazla kaçırmamak lazım. Kalıcı mide probleminin de önüne geçmeli, kendinize dikkat edin