sydv yani anneler falan yanımızda ya ztn hallederler diye düşünüyorum ztn hastanede olursa sıkıntı orda cok daha çekiş gücü yüksek pompayla çekiyolarmıs. Bnde çalışmadığım için hemen almayı düşünmüyorum sütüm az olur yada bebegim çekemez alırım ya da sütüm cok olur mecbur depolamak için alırım ama önümü görmeyi tercih ediyorum kalabalık eşyadan hiç hoşlanmıyorum o yüzden İnan ki almak istemiyorum bu konuda biraz takıntılıyım düzen simetri hastası olunca galiba az ve öz 🙈