fnurahmeet soğuk algınlığını yeni atlatan ve içebileceğim halde ıhlamur sevmeyen bir hamile olarak size bir meyve çayı önerim var.
1 adet mandalina
1 adet yeşil elma
1 adet armut
1 adet limon
1 adet çubuk tarçın
2-3 adet karanfil
Varsa 1 diş taze zencefil
Hepsini bir kaba alıp üzerini geçecek kadar içme suyu ekliyoruz meyvelerin rengi değişene kadar kaynatıyoruz. Sonrasında da süzüp içiyoruz. Bu malzemelerden 2 bardak kadar çıkıyor ben üzerine biraz bal koyarak tükettim. Şimdiden şifa olsun.