38 haftalık olmama az kaldı gıdeyım mı sımdı acaba
Aysel0707 bende bekliyim burda 😊
Aysel0707 dogum yapacagim gunun sabahinda :)
Aysel0707 doğum tarihi vermediyse dokyor yaptır ağdanı 38 olmuşsun ne olur ne olmaz
Ben 38+1 de gittim şimdi 39+3 um çıkmaya başladılar bebek doğmadı napacam bilmiyorum😂
1anneadayiii ağda da bukadar kısa sürede çıkmaz kii🥺
1anneadayiii gene gıt 😁
Sema_hysz yarın gıdeyım bebek mısafırdır heran gelebılır baktım cıktılar gene gıderım
Sema_hysz bilmiyorum çıktı ucu 😂