Aslinda asla iki isimden yana degildim, iki ismi ayni anda zaten kullanmam diye düsünüyorum, iki isim koyup tek isimle seslenmekte mantikli gelmiyordu ama bir türlü gercekten anlami güzel olan bir isim bulamadik yada icimize sinmedi.
Anıl yada Aras düsünüyorduk, Anılın anlami Arasa göre bir tik daha iyi gibi sanki ama olurda Aras ismine karar verirsek iki isimmi olsa diye düsünüyorum.
Hani hic degilse anlami güzel bir isim olur yaninda diye düsündüm. Yine emin degilim ama fikir almak istedim. Arasin yanina ne gibi isimler yakisir? 😅