kızlar ilk hamileliğim 38 haftayım tansiyonum 14/10 aralıgında cıkıyo son iki haftadır bügünde yine kontrolum vardı tansıyonum yıne aynıydı bebegede iki hafta küçük gözüküyor dedi istersen yatış yapalım tansıyonunu burda takip edelim dedi bn evime gelip burda kendim ölçüm yaptırmak istedim tansiyon aletim var diye ama pazartesi yatışımı yapcaklar dogum için sizin başınıza böyle bişey geldi mi yada tansiyon nasıl kontrol altına alıyonuzunuz korkuyorum sacı vererek doğum yaptırcaklar tavsıyelerınız nedir 😔