ingene Yani gögsü benim gibi düm düz olanlar gebe kalınca süt olunca farklılaşma oluyomu ?hamile kalınca emzirememekten korktugum için soruyorum
Mom6272 ingene kesinlikle değişiyo benim de dümdüze yakındı şuan maşallah ağırlık yapıyo sadece 3 aylık hamileyim bide🤣
erdem_agah ingene cok degisiyor. Benim düzgün göğüslerim vardi. Kocaman oldu ilkinde. Ama ucu çıkmıyor onu soruyorsaniz. Çocuk emdikce cikiyor o. İlk zaman tutturmak biraz zor olabiliyor ama bir kere alıştı mi gerisi kolay
Elbet-birgun-kavusacagiz Mom6272 yaaa benimkilerde yumusacik oldu ebe memesi gibi🤣🤣🤣 iki aylik olucam niye boyle olduki🤣🤣🤣
aysemnur06 ingene benim de küçüktü hatta hamile olduğumu göğüslerimin ani şişmesinden ve hassasiyetinden anladım diyebilirim 😅 70 75 giyerken 85 beden oldu nerdeyse 6. Ayımdayım 😂
Selin12- ingene gelişir merak etmeyin göğüs ucu içinde elektrikli süt sagma makinesini kullanın çıkartıyor doğumdan sonra
Omay0707 aysemnur06 yaa ne zaman farkettiniz bu durumu yaklaşık 1 haftadır var reglime 5 gün kaldı cok şiş özellikle uc kısım tarafları iç çamaşırı kullanamıyorum o derece hassas Sizin hamile oldugunuzu ögrenmeden kaç gün önce başladı 😊
aysemnur06 Omay0707 normalde adetime 3 4 gün kala şişerdi anneme her hamilemiyim acaba dediğimde göğüslerini kontrol et derdi daha 10 gün vardı adetime şişip sertleşmişti ağrı oluyodu hassasiyetinden dolayı
Omay0707 aysemnur06 yaa inşallah bende de olmuştur ilk defa benimde bu ay erkenden başladı ağrılar😊❤️
aysemnur06 Omay0707 Omay0707 herkesin farklı oluyo bide ama ne bileyim sanki insan hissediyo ya ben şüphelenmiştim ama hemen olmaz sandım ve oldu 😅
llFatma ingene beniim de 80 beden. Goguslerimden gayet memnundum ama git gide şişiyor ve öyle ağırlaşıyor ki tenine değdiğini hissediyorsun bu hiç iyi bir şey değilmiş onu anladım. İns eski halini alırlar 😥
Handehilal ingene şöyle ki benimde küçüktü hamilelikte çok değişmedi ama doğum yapalı 20 gün oldu tanıyamıyorum resmen uçuşa geçtiler 😂
AyferOzcan99 ingene merak etme ben de dumduz tahta gibiydim 😁 4 aylik hamileyim ve şimdiden dolu bir kazan gibi gissediyorum.