Kızlar 38+3 günlükken çatı muayenesi oldum kendimi kasmadım hatta doktor çişin hiç olmasın öyle otur masaya dedi tuvalete girdim çıktım kasmazsam acımıycak diye düşündüm ama bu bambaşka bişey o doktor o minicik parmağıyla karnıma kadar nasıl soktu hala anlam veremiyorum sanki bebeğe değdi karnım karnım diye bağırdım.parmaklarını çok ileriye sokup orda çeviriyo o an normal doğum nasıl yaparım diye düşünmeye başladım.bu kontrolden sonra kasık ağrılarım başladı belki doğumu tetikler bakalım bekliyoruz