Bebegm küvezde yattı o yüzden biberona alşmş fakat memeyi de tutuyor sadece doymuyor meme de o yüzden biberonlada mama veriyorm takviye olarak sorum şu beslenme şeklini nasıl ayarlaycagm 1 saatte bir verip bir mama bir meme olarak mı yoksa mamayı gece gündzleri meme mi vermeyelm