Ben arastirmalarimdan yola cikarak mochinin manuel gogus pompasi ve sut saklama posetini siparis ettim yorumlari mantikli geldi sizce gerekli mi gereksiz bir sey mi sut sagma pompasi? Amac sutu sagarak vermek degilde bir gogusten digerine gecerken otekinin akip ziyan olmasini onlemek ve mastit olma durumlarinda kullanmak. Oglumda sutum cok tazikli akiyodu genzine cok kacardi nefesi kesilirdi cocugun ve mastitten cok cektim elle sagarken agliyodum resmen. Bu sebeplerden gerekli gordum acikcasi :)