Selam anneler 36 haftama girmeye 1 gün var. Ara ara kasıklarım da nasıl desem hani adet olcakmis gibi böyle hafif sızı olur ya adet olacağımızı anlarız hani onun gibi bişey oluyor ama ara ara yani sonra geçiyor. Acaba yalancı sancı dedikleri bu mudur ilk gebelik ve vakit yaklaştığı için bilemiyorum 😐