Bsraabsr Benim bebeğimde biraz tombik haftasına göre ama benim suyum fazla sanırım suyun fazla olmasıylada bağlantısı var bebeğin önden gitmesinin. Kilosunu bile söylemeye çekiniyorum aileme bile söylemedim ne yedin de böyle oldu ne kadar kilolu bebek diyecekler diye burda bile yazmıyorum kilosunu çünkü zaten korkuyorum bi sıkıntı çıkmasından birde insanların böyle yaklaşımı daha çok üzüyor beni ve biçok şeyi ya yemiyorum yada çok dikkat ederek yiyorum. Aslında bende haftasıyla uyumlu olsun bi sıkıntı olmasın istiyorum. Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah