zeysena_ Hanıımlaaarr A 101 bim şok gibi marketlerden bebeklerine kıyafet aldınız mı kullandınız mı nasıllar ürünleri iyi mi ?
Hilal-95 zeysena_ değişiyor aslında kimisi çok iyi oluyor kımısıde kötü bakarak alınmalı bende bakıcam perşembe günü battaniyeye gecen şokdan yorgan aldm gayet güzeldi
Gunesim1 zeysena_ almadım ama inceledim. Civil daha ucuz ve daha kaliteli. E bebek de aynı şekilde. Yakında e bebek Civil varsa değmez
analaka bimin zibinlarinlarindan aldim a101 inkindende cok tatlilar kumaslarida pamuk ve bambu zaten fiyatlarida cok uygun tavsiye ederim
zeysena_ analaka evet çok uygunlar. Bebek mağazalarında bi zıbın 70 tl. Şuan 18 haftalığım da bi fiyat araştırması yapayım dedim. Hastane çıkışları 140 dan başlıyo
DILOS06 Ayssunn bizim birdaki a101 de erken cıkarmslar heralde bugün sans eseri gördüm zıbın kalms sadece onları alabildim yeleklerden kalmstı bide büyük diye almadm baska da bisey yoktu
Beren47 Gunesim1 yanılıyorsunuz e bebekte kıyafetleri aşırı pahalı 80 liranın altında takim yoktu 2 dır farklı şehirlerde gidiyorum
minikane21 zeysena_ şoktan zıbın aldim cok kaliteli cıktı bimden katlanır küvet seti aldim. a 101den nevresim hepsinden memnunum
Puduhepa zeysena_ özellikle alt pantolon harika belirtmek istiyorum. Diğer ürünleri de piyasadaki eşdeğer fiyattaki ürünlere göre gayet kaliteli
Ersibneh zeysena_ güzel özellikle bebek zıbınları çok kaliteli kaç kez yıkadım yırtılma olmadı ya da yıpranma
Hilal18 zeysena_ ben şok markette gördüm müslin örtü gelmişti kumaşı süzgeç gibiydi zıbınlar falan güzel değildi ama ağız mendili aldım A101′den o güzel çıktı
Denizzz88 zeysena_ hamileyken bimden zıbınlar almıştım aşırı memnunum şimdi her geldiğinde alıyorum tavsiye ederim dofi mi ne markası