Kubra1853 Yeni katıldım aranıza arkadaşlar yeni hamile oldugumu ögrendim 3 yıldan hamile oldugumu ögrendm daha keseyi görmeden diş agrım başladı ne yapmalıyım lütfen yardım edermisiniz bana
Mom3834 Kubra1853 diş hekimine gidin belki anestezi ve antibiyotik olmadan tedavi edilebilir bir şeydir, ve ya önlem almış olursunuz
Meryu Kubra1853 poslarda arat canım çok var dişle ilgili öneri. Benimde ağrıyo şuan mesela karanfil yağı sürdüm hafifliyor.
Denizyildizii Kubra1853 dişçiye git cnm burda bazi tavsiyeler veriliyor ama iltihap varsa daha kötülesmesine sebep olabilir. İhmal etme ilerlemesin