nesshe Geç döllenmede yumurtlama geç olduğu için ve x spermleri daha dayanıklı olduğu için kız ihtimali yüksek diyorlar ,kız mı oluyor ,erkek mi genelde ?
Kuzeey nesshe Çatlama sonrasında erkek oluyor deniliyor. Ben yumurtlamayı ve çatlamayı değerlendirmiştim. Erkek oldu. Ama özellikle yaptığım birşey değildi tabi. Kız için yumurtlamadan 2 3 gün öncesi olmalıymış. Ama herkeste aynı olacak diye bir durum tabi ki yok 🥰
kucukhobby-11 Benimki geç döllenme ve kız ama aradaki bağlantının bilimsel bi kanıtı var mı emin değilim 😂
Kcmr22 Benim ilk bebeğim 15 gün kadar geç döllendi kız🤗 bu defa günü tutuyor ama cinsiyet öğrenemedim hala🥰
UmutsuzPolyanna nesshe benimde neredeyse 3 hafta kadar geç döllenme şuan 14 haftalık doktorun verdiği ölçüm tarihine göre bugün böbrek ağrısı için başka bir hastaneye gitmiştim oradaki doktor %95 kız dedi ama bilemedim kendi alıştığım doktorum olmayınca 🤣🤣
kucukhobby-11 Nazmila1978 doktor muayene ettiğinde o söylüyor. 10-12. Haftalar arası boyundan anlaşılıyor doktor diyor bi hafta geç döllenme diye ☺️