Feyza-nur Acarhusniye evet alıyorlar ben özelde dogum yaptım 50 gün oldu yatısım yapılır yapılmaz aldıkar
Ysmmmnn Acarhusniye brn doğumu yaotım şehir hastaensinde yapmadılar canm test ama sezeryanda zorunluymuş
Bademcim Acarhusniye alıyorlar özele gidiyorum doktor dogumdan iki gün önce yaptır devlette yaptırabilirsin dedi
Mom87897 Acarhusniye alıyorlarmış. Kime sorduysam öyle dedi. Normal veya sezaryen farketmiyormuş. Yanında refakatçi kalırsa ondan da alıyorlarmış
Figenokyr @Acarhusniye Evet pcr testını dogumdan önce istiyorlar, hatta ziyaretçi gelecek ise onlardan da isteniyormuş.
caganin_annesi Mom87897 o da askı yedi. Kız valla bir şey de yapmadık bu sefer ama bilmiyorum mimlndik herhalde 😂