mor_menekse1 Sweetbabyy dayanamadım bir paket yedim bugun 😉 napim canım çekti dayanamaddım Allah korusun ewlatlarımızı
Neslihand Sweetbabyy 1 taneyle kendinizi kötü mü hissediyorsunuz ben paketini yiyorum tabiki her gün değil ama canim istedikçe yiyorum bir şey olacağını da sanmıyorum 😃😊
canoldunbebegim Yiyorum hepte yedim 5 aya kadar ☺️😂 çok şükür bebeğimde sağlıklı, doktorum aşırısının zararlı oldugunu söyledi hergün bir paket yemek gibi haftada bir iki kereden bişey olmaz dedi
prensesim1_ Sweetbabyy kendin yap evde yani dışarda yemektense evde yapman daha iyi ben öyle yapıyorum ☺️
Sweetbabyy prensesim1_ evet ama işte uğraşmak zor geliyor hamileyken değil aslında hiçbir zaman yememek gerekiyor da nefis işte😵💫
Dilekkuru Sweetbabyy ben hiç kismadim canımda istiyo ztaen eskiden de çok severdim çok yerdim smdi de yiyorum briazcik azaltmaya çalışdim ama yinede yiyorum yani 😂ayrıca doktor illa su bu kisitlamadi
prensesim1_ Sweetbabyy bi şekilde istiyo can bu valla napalım uğraşıyorum ama yinede bi nebze olsun ne yediğimi bileyim bebiş için herşey zaten 🥰
Pambix Sweetbabyy valla yemedim desem yalan olur 16-20 haftalar arası aşırı canim çekiyordu yedim yani
H_myra1 Sweetbabyy arada canım çok isterse yiyoyrum her zaman degil ama en son geçen aylarda yemiştim bide geçen gün yedim ama yedim zaman hakkını veririm 1 paketi yerim 😂
erdem_agah Sweetbabyy cips çikolata yi baya yiyorum ben. İlkinde çok dikkat etmiştim. Bunda canımın cektigini yiyorum.
Seymaayyy Bende yerim çok sıklıkla olmadığı sürece 🤷♀️ İlk 4 ayım çubuk kreker yemekle geçti zaten 😒
-Melek Valla bir ara doritos peynirlı aşerdim paket alıp yiyordum 27 haftalık olduk hiç bir zararı yok bu kadar kendini kasma