37+5 haftalık olduk. Son iki haftadır ayaklarım da ödem vardı doktorum ödem önleyici çorap var onları kullandığım için sıkıntı olmuyor. Ama ödem bu sefer ellerim de başladı ellerim şişiyor parmaklarım kıvıramıyorum bile canım acıyor hafiften sızlıyor ellerimi çok zor yumruk yapıyorum. Soguk suyla bol bol yıkıyorum. Niye böyle oldu bilgisi olan var mı 😰😰😰