Emineeeeeee Ben kaldım hemde ilk ayimda çok şükür şimdi 37 haftalık oldum
Daha önce bir kürtajım oldu hiç korunmamamiza rağmen çocuğum olmadi 8 ay kadar doktora gittim kist ve enfeksiyon var dedi hiç bir ilaç fayda etmedi
Bir musterimin önerisiyle ilaçları bırakıp /sadece folicade kullandım/ adetimin 3.gunu başlayıp 15 gün boyunca sabah akşam içtim sonra bıraktım yumurtlama günlerini takip edip ilişkiye girdik ve ters ilişki yaşadık o ay da çok şükür hem tüm enfeksiyonum kistlerim bitmişti hemde hamile kaldım 🥰