@oyksnn benimde kızım sürekli sertleşip bir tarafta toplanıyordu nstde hafif sancılarım çıkmaya başlamıştı bir de bende gebelik kolestazı olduğu için doktorum beklemeden 36+5′te sezeryana aldı canım bu sertleşmelerde ağrı olup olmadığı, toplandığında kaç dk o şekilde kaldığını, günde kaç kere sertleşip kaldığını takip ediyordum sürekli