balbocegim27 cnm benim 2. Dogumum olcak ilkide 33+5 dogdu. Dikislerim incelmis artik patlarsa riskli goze alamam dedi. Bebek cok asagida bu kdar dayanmam bile mucizeydi hareketlerinden dikislerim yaniyor. 3 gune bir igne serumla bu kadar geldik. doktorum 30 gorelim diyordu o bile bu kadar beklemedi artik yer kalmamis bebekte strese giriyor dedi sali gunu dogum icin gun verdi. Yoksa bende isterdim cok guzel dayandim