Pelinssoglu Kızlar 2 gündür inanılmaz ağrı çekiyorum idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı. Doktoruma gittim monurol verdi içtim dün gece. Ama ne yaptıysam geçmedi sıcak tutuyorum belimi falan su içiyorum. Daha önce yaşayan oldu mu neler yaptınız ???
ilknurr20 Pelinssoglu banada idrar yolu enfeksiyonu var dendi dün ama doktorum receteyi sisteme işlememis ilaç kullanmadim ama deli gibi kaşıntı ve akıntım var cozum yolları icin bende burda bekleyeyim