Twinsmom_01 çok ağrım olmadı benim canım şuan evimdeyim yani çok şükür her işimi yapıyorum kendim içini ferah tut inan benim o kadar canım kıymetli ki korkardım ben anlatırlardı çünkü yok dokunuş hissediyorsun yok karnını bastiriyorlar falan diye inan hiç birşey hissetmedim karnımı 3 kere bastirdilar oda ameliyattan çıktığımda aktif kanama varmı diye bakıldı ki belden aşağı uyuşuk olduğuna acı duymuyorsun 4 saat sonra uyuşukluk geçiyor hafif bı ağrın oluyor ondada serum ve iğnelerin var ki bebeğe bakıyorsun mecbur emziriyorsun o an hissetmiyorsun tek düşünce evladın oluyor