2 hafta önce gece tuvalete kalktım geri yatağa dönüp yattığımda hüngür hüngür ağlıyordum ve engel olamıyordum kendime. Eşim uyanıp bişey oldu sandı sordu neyin var diye. Nasıl diyim şimdi tuvalete girerken yere sinek konmuş yanlışlıkla ezdim diye. Diyince gülmeye başladı. Ama yanlışlıkla ezmek değil mesele, o sinek öldükten sonra orda bi baktım küçük sinek uçuyo. Yavru sinek annesiz kaldı diye ağladım. Sonra da bu tuvalete iki sinek birden nasıl girdi diye ağladım. Cok haklı sebeplerdi.