T_ak fatma_sahin doktor hiç tahmin yapamadi mi bizimde pazartesi detaylı var kız gibi dediler ama net değil detayliyi bekleyin demislerdi merak ettim 🤗 bide gostermiyosa kız derler ya sizde o tez çürümüş😊
fatma_sahin T_ak evet canım aynen öle göstermeyince kız sandık ama dediğin gibi bizde o tez çürüdü sağlıklı olsunlar da cinsiyetin önemi yok 😂🥰
Glr_123 Burcu-2910 cnm bende 14 haftalıkken gittigimde erkege benzettim dedi şimdi. 19 haftalık oldum halen göstermedi kordon olabilir diyor doktor.sen kaç haftalıkken ögrendin ne demisti doktor
Aslihan2 Burcu-2910 merhaba canım haftalarımız aynıydı bulantılar sende de gecti mi bendw birkaç gündür hersey normale döndü 😣insan bir tedirgin oluyor belirtiler kaybolunca göğüslerm falanda gecti ağrısı
ikimelekannesii22 Canım sen kürtajdan kaç ay sonra hamile kaldın ben hala kalamadım 🤷🏼♀️ Doktor sana ne vermişti hamile kalman için bende gittim sorun yok olur 1 sene içinde dedi hiçbirşey vermedi
yuksell07 ikimelekannesii22 sizin kaç ay oldu kürtaj olalı Mart’ta kürtaj olmuştum bende halen hamile kalamadim artık bu ay pes ettim ugrasmiyacagim 😔doktor 1 yıl içinde olur dedi ama neoldu ne olcak gibi durmuyor
Burcu-2910 ikimelekannesii22 canım doktor bana bişe vermedi benım 6. Ayda yumurtlama düzensizliğim var diye bana doktor klomen verdi
ikimelekannesii22 yuksell07 aynı bende martta kürtaj oldum doktor bi sorun yok olur dedi ama olmadı halen ne zaman olucak bilmiyorum 🤦🏼♀️
Burcu-2910 Aslihan2 bende hersey hala eskisi gibi ya canım prilam içmeden yemek bile yiyemiyorum koku hassasiyetim çok fazla