Burcu-2910 Bende öğrenemedim kesin 14+3 de gittim doktor pozisyon hiç uygun değil ama kız say kız gibi duruyor dedi ama kesin demiyorum daha dedi bidahaki kontrolde net bakarım dedi daha 1 ay sonra nasıl sabredicem bilmiyorum o zaman öğreniriz inşallah gösterirse bıdığım